Stručnjak za tehničku podršku (STP) zadužen je za pomoć zaposlenicima škole pri korištenju opreme i mreže iz projekta, prema potrebi ažuriranje operacijskih sustava na opremi te prijavu poteškoća CARNET-ovom Helpdesku na helpdesk@skole.hr.
To je osoba kojoj se učitelji i nastavnici mogu obratiti u slučajevima kada npr. imaju problema sa spajanjem na školsku mrežu ili sa laptopom, pametnim ekranom ili učeničkom opremom. Ako se radi o kvaru opreme on ga prijavljuje helpdesku, ako se radi o poteškoći koju on može otkloniti, također se može obratiti helpdesku za pomoć i uputu pri njenom otklanjanju. Oni su pretplaćeni na CARNET-ove mailing liste putem kojih dobivaju informacije od CARNET-a te mogu razmjenjivati iskustva s drugim kolegama.
Postoje tri moguća modela organizacije tehničke podrške školama, odnosno mogućih načina imenovanja stručnjaka za tehničku podršku: unutar službi osnivača (npr. zapošljavanjem osobe koja će biti ...
Pružanje pomoći pri korištenju mreža: poznavanje 7 slojeva OSI mrežnog modela, 4 sloja mrežnog TCP/IP modela, mrežni protokoli (ARP, STP, IPv4, IPv6, TCP, UDP) · ...