Prema Microsoftovoj sigurnosnoj politici, svakih 90 dana potrebno je promijeniti lozinku na laptopima koji su zaprimljeni u sklopu projekta e-Škole. Prije navedenih uputa u nastavku, preporučljivo je pokušati izvršiti prijavu u računalo s lozinkom @skole.hr korisničkog računa.
Ako navedeno ne pomogne, uputili bismo na jednu od sljedećih stranica na kojima je objašnjeno kako se može ponovno postaviti lozinka koristeći razne metode i alate:
- https://support.microsoft.com/en-us/help/4028457/windows-10-reset-your-local-account-password
- https://support.microsoft.com/en-us/help/4490115/windows-change-or-reset-your-password
Također, mogu pomoći i sljedeći linkovi:
- https://www.howtogeek.com/222262/how-to-reset-your-forgotten-password-in-windows-10/
- https://www.top-password.com/knowledge/reset-windows-10-password.html
Ako nijedna od navedenih opcija ne riješi poteškoću, potrebno se javiti na helpdesk@skole.hr.